Természet tudományi múzeum - La specola

 

La Specola Múzeum

Akit kifejezetten érdekel a természet tudomány, annak bizonyosan sok érdekességet kínál ez a múzeum! Leghátul, középen kiemelkedve, bizonyára sokaknak feltűnt a kép közepén lévő épület akkor. amikor a Michelangelo térről csodáltuk az alattunk lévő várost. Én is sokáig töprengtem rajta amikor a képeimet nézegettem, hogy mégis mi lehet az a "valami". Már nem emlékszem rá, hogy mi vezetett el az eredményhez, de az bizonyos, hogy itthon jöttem rá. Azért gondolom, hogy csak így lehetett, mert úgy igazán én sem láttam, pedig ha tudtam volna, hogy egy amolyan modern "kultúrcentrum", akkor valószínűleg megkerestem volna az érdekesség kedvéért, hogy legalább kívülről megcsodáljam. De én őszintén bevallom, valami gyárépületnek gondoltam..., csodálkoztam is, hogy így beépült a városba. Firenze éppen arról híres, hogy nagyon őrzi az "identitását...", de lám, vannak kivételek, el kellett szakadni a reneszánsztól..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése