Vásárcsarnok Firenzében

Ha első firenzei utazásunkkor nem éppen a Vásárcsarnok közelében foglaltunk volna szállást, akkor bizonyára fogalmam sem lenne, hogy hol van ez a Vásárcsarnok, de mert nap, mint nap mellette mentünk el, néha be is néztünk. Maga az épület Firenze google earthos térképén egy nagy zöld kocka a San Lorenzo városnegyedben. Azon túl, hogy egy átlagos vásárcsarnok szerepét tölti be, megfizethető árakon megfelelő ebédet is lehet itt enni. Bevallom, én nem próbáltam ki, főleg mert déltájban sosem voltam arrafelé, de a San Lorenzo templom meglátogatása után be lehet tervezni ott egy ebédet, onnan olyan 7-8 perc séta lehet. útközben meg ugyancsak jó áron általában szabadtéri piac van a templom melletti szakaszon, ahol természetesen ajándéktárgyakat árulnak elég nagy választékban. Én sem bírtam megállni, nagyon szép és finom sálakat vettem a lányaimnak vásárfiaként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése