Isolotto - Chiesa di Santa Maria Madre delle Grazie all'Isolotto


Ez a terület, amin a címben említett templom is van, úgy tűnik, hogy egy külön kis "modern világ", mondhatnánk lakótelepnek is, mert részben valóban az, de mégis más, mint amit a "lakótelep" fogalom áraszt magából..., bár lehet csak azért, mert mégiscsak Firenzéhez tartozik :-).

Érdemes megnézni a linken a többi képet is. A híd bizonyára azt a célt is szolgálja, hogy az ott lakók átsétálva rajta élvezzék a park adta lehetőségeket.  Ráadásul a Cascine parktól induló villamosig elég sokat gyalogolhatnának  a környék lakói e nélkül a híd nélkül, mert azért az elég nagy távolság. 


-
Én jártam a Cascine park útjait egyik firenzei utazásunkkor, de akkor nem vettem észre a túloldalra vezető kis gyalogos hidat, csak most a netről értesültem róla. Elég nagy az a Cascine park terület, és én nem mentem ki ottjártamkor az Arno partjához, így nem láttam, de a neten talált képek alapján ez a kis gyalogoshíd az Arno felett összeköti úgymond a kellemest a hasznossal, a nagy Cascine parkot egy kisebb lakóteleppel. Ez a híd kb. a park közepe táján van, elég messze a Piazza Vittorio Venetótól, ahol járműre lehet szállni.. A belvárosba bejutás a lakótelepről valószínűleg csak gépjárművel történhet, busszal vagy autóval, talán részben villamossal is..
-
Egy viszonylag új, modern templom is van ebben a városrészben, a Chiesa di Santa Maria Madre delle Grazia  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése