Esti emlék képek Firenzéről

 -


-
Természetesen az esti várost sem hagyhatjuk ki utazásaink programjából, és már egy valamire való kis fényképezőgéppel is lehet esti képeket készíteni.   Nekem ezek a képek is megfelelnek, hiszen egyetlen komoly célom van velük: ha úgy van kedvem, gyönyörködve felidézni az emlékeimet.
-


-

-

-

-
Ez alatt az árkád alatt állunk sorba az Uffizinél..., hacsak nem váltunk előre jegyet interneten a múzeum megtekintésére. Valahol liírtam már ennek a módját.
-

-

-

Az igaz, hogy fárasztó nappalokon lehetünk túl, de pihenhetünk majd otthon eleget, miközben mindenféle csodás firenzei képet nézegetünk. És ehhez természetesen az esti Firenze is hozzá tartozik. Persze a technikai felszereltség erre nem volt nálam tökéletes, de az ilyen képek nem is kívánnak nagy technikát, a lényegük nem a tökéletesség, hanem az érzelmi emlék.

-

-

Firenze általában állandó képet mutat magáról, legfeljebb bizonyos képeken a természet változása vehető észre..., ám a Santa Maria Novella tér ebben nem követi a hagyomány, én is találkoztam már rajta több változtatással, mondhatni a három firenzei utazásomon más-más képet mutatott. Ez valószínűleg az állomás közelségével magyarázható..., na meg talán azzal is, hogy a belváros egyetlen részben füves tere..., és a firenzeiek is szeretnek kutyát tartani... Ez a téma mondjuk nem feltétlenül kötődik az esti Firenzéhez, de azok a "gurigák" vajon tényleg azt a célt szolgálják, hogy olykor alkalmi éjjeli menedékhely legyen? Az biztos, hogy használták arra a célra, saját szememmel láttam. .
-
-
Talán állítottam valamit a gépen, ez a szín kicsit hideg, a másik meg túl meleg. Valahol a kettő közt lenne az igazi, de azért így is nagyon jó, hogy vannak képeim az esti Santa Maria Novella térről.



















-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése