Torre del Gallo kicsiben..., és többfelé kilátás a Boboli kertből

 Itt voltak ezek a képeim, de valahogyan nem találtam számukra helyet..., most, hogy olvastam a Torre del Gallóról, eszembe jutott, hogy láttam már én azt a különös kis tornyot, ha elég messziről is. Így azután nem csak azt képet mutathatom meg, hanem a többit is, amelyeket a Pitti palota kertjéből, a Boboliból fényképezhettem a Porcelán múzeum előtti rózsakertbőlSajnos nem voltam a torony közelében, de fényképeimet nézegetve igencsak felkeltette az érdeklődésemet. Úgy tűnik, hogy nem teljesen az, aminek látszik így messziről, hanem egy jól megtervezett XIX. századi felújítás eredménye, melyet a híres műkereskedő, Stefano Bardini finanszírozott. 

-

-
Ott van majdnem a kép középén az a kis kiemelkedés, ami maga a torony! :-) Mint már többször írtam, a képek kinagyíthatóak, és itt van egy link is hozzá: Torre del Gallo. És ha már ott voltam, körbenéztem ezen a gyönyörű tájon. Bizonyára hatalmas anyagi értéke van ott a földeknek, de szerencsére nem lett beépítve, így élvezhetjük a látványt. 
-

-
-
Itt van egy kisebb település, de nem tudom, hogy mi az. Ígérem, ha eljutok még egyszer Firenzébe, utána járok!
-
-
Forte di Belvedere
-

-
-
Ezen a képen sikerült együtt lefényképeznem a Forte di Belvederét és a Torre del Gallót. Az előbbit Giovanni de Medici 
-
-
Szép volt a környék, az biztos...,  nagyobb sétaterveink is voltak a Torre del Gallóig, de valószínűleg rájöttünk, hogy Firenzében minden perc drága..., azért próbálkoztunk, és szép emlékeket találtunk! 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése