Arnón túli városrész domboldala a Boboli kertből

 A képek többségét a Boboli kertből készítettem, de van köztük egy, mégpedig a legelső, amit a domboldali sétánk alkalmával, és ami a Fortezza Belvederét mutatja.. Nem lehet eleget csodálni és irigyelni azt a környéket! Sajnos erre leginkább csak madártávlatból van lehetőségünk idő hiányában, de egy pár órás séta azért beleférhet egy jól szervezett utazásba. Mint láthatjuk a képeken, madártávlatból is igen jól mutat a környék!

-

-

Ez a fenti kép igen izgalmas, balra a Forte di Belvedere látható, jobbra pedig a Torre del Gallo látható, ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Ha eljutnék még egyszer Firenzébe, biztos, hogy elmennék oda..., de tartok tőle, hogy elhanyagolt és nem lehet felmenni a toronyba.

-

-

A San Miniato templom csodálatos homlokzatának kicsiny részlete látszik a képen, elől pedig olajfa liget..., jó hely! Lehet, sőt, nagyon valószínű, hogy ezek magánkertek. Igaz, ahhoz kicsit összevissza vannak ültetve a feltehetően olajfák, de lehet, ez csak "megtévesztés", hogy természetesebb képet adjon a táj..

-

-

Torre del Gallo a távolban..., és az a csodálatos szép zöld domboldal! Vajon milyen nyáron, kiég? Én úgy gondolom, és bizonyára a legtöbben, hogy Toszkánába csakis tavasszal érdemes utazni. Vagyunk is ott akkor elegen..., de éppen ezért kell(ene) beiktatni ilyen túrázós gyönyörködtető napot is.

-

-

Én is elgondolkoztam rajta, hogy honnan is fényképezhettem ezt a látványt, aztán eszembe jutott, hogy egyszer valóban elsétáltunk egy darabon a San Miniato templom mögötti területre..., de akkor még nem  tudtam a Torre del Gallóról, és nem mentünk el odáig. Firenzében elég nagy luxus "csak úgy" sétálgatni egy hegyen..., de nagyon klassz volt! Talán érdemes feláldozni miatta egy újabb templomot.
-

-


1 megjegyzés: