Képek a Loggia del Lanzi tetejéről (ide eljutni csak az Uffizin áthaladással lehet)

Különös élmény kimenni az Uffizi legfelső szintjén lévő teraszra, és onnan nézelődni. Csak pár perccel később gondolkoztam el azon, hogy hol is vagyunk..., hát a Loggia del Lanzi tetején!  Sajnálatos, de érthető, hogy biztonsági okból nem mehetünk a mellvédhez közel, és nem tekinthetünk le a térre. . Viszont nem jöttem el onnan sem élmények és fényképek nélkül, mert hát szinte karnyújtásnyira vannak tőlünk  olyan csodás részletek, amiket nagy élmény így látni. Én nem tudtam erről a teraszos lehetőségről, nagy szerencsének tartom, hogy észrevettem!

Van egy büfé is mielőtt kiérünk a teraszra, ha valaki megszomjazott, megéhezett volna a gyönyörű látvány nézegetése közben. 

-

-

-


-

-
Különös képek különös helyzetből..., nagy élmény volt ilyen közelről látni ezeket a részleteket! Az nagyon sajnálatos, hogy nem lehet lenézni  az alattunk lévő területre, mert nem szabad a korlátot jelentő fal közelébe menni..., ami lapvetően érthető, de azért sajnálatos.
-




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése