Porta alla Croce

-
Firenze keleti kapuja volt a Porta alle Croce, amely a Piazza Beccarián található. Ősi múltjáról a linkben bizonyára mindent leírnak, én sokat ahhoz hozzá nem tehetek. A belvárost körbevevő sétám utolsó állomása volt, a környék itt többségében elég modern, de nagyon kellemes, miután kiértem a fasorból szép zöld park vette körül a területet.
-



-


-
Miután körbesétáltam a nagy városkaput alaposan szemrevételezve, a Borgo la Crocén tértem vissza a városközpontba. Ez az utca nagyon emlékeztetett a Via San Gallóra, valószínűleg egy korban épülhettek fel. A neve szomorú aktualitása volt, hogy a halálra ítéltek ezen az úton hagyták el a várost,
-



Így ért véget a körsétám, ami firenzei látogatásom egyik legkellemesebb epizódja volt. Nem éreztem elvesztegetettnek az időt, úgy gondolom mindmáig, hogy ez a nap valóban életem egyik legjobb napja volt. 
-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése